Utløpt

Salg og markedsansvarlig

Arbeidsgiver
Sped Trans AS
Stillingstittel
Salg og markedsansvarlig
Frist
Søknader behandles fortløpende
Ansettelsesform
Fast

 

Transportfirma Sped Trans AS er et moderne, fremtidsrettet, transport og spedisjonsfirma, med en omfattende portefølje innen transporttjenester samt frakt av parti og stykkgods i hele Norge og Europa.
Sped Trans AS ble startet i 2011, da med fokus på transport i Norge. Vi håndterer stykkgods, partigods og ekspressleveranser til hele landet.
I ettertid har vi etablert vår egen spedisjonsavdeling som tilbyr import og eksport i Norden og Europa, her har vi også en fortollingsavdeling, som håndterer alle typer fortolling. Vårt lager og terminalbygg ligger sentralt plassert på Øra i Fredrikstad.
Sped Trans AS har i dag et team på åtte ansatte med bred og variert erfaring fra transportbransjen.

For å være med på den videre veksten søker vi nå en salg og markedsansvarlig.

Arbeidsoppgaver

Stillingen er en sentral rolle i organisasjonen og man får en plass i bedriftens ledergruppe. Stillingen rapporterer rett til daglig leder.
Dine ansvarsområder blir:
  • Salg av transporttjenester til nye kunder.
  • Mersalg til eksisterende kunder.
  • Kundeoppfølging, herunder oppdatering av kundeavtaler etc.
  • Utarbeide transportavtaler.
  • Arbeid med prissetting, fraktkalkulator etc.
  • Bistå kunder med oppkobling EDI, web-booking etc.
  • Hovedansvar for nettsider, sosiale medier og andre markedsføringskanaler.
  • Diverse markedsarbeid.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig på norsk og engelsk.
  • Erfaring fra transportbransjen.
  • Gode IT kunnskaper, herunder god kjennskap til Excel og Power Point.
  • Interesse for sosiale medier som markedsføringskanal. Gjerne kjennskap til drift av nettsider.

Personlige egenskaper

  • Du må like å selge, oppsøke potensielle og nye kunder. Du skaper lett relasjoner og nettverk.
  • Du trives med å planlegge og gjennomføre salgsaktiviteter og jobber selvstendig og strukturert.
  • Du har en økonomisk forståelse og er forretningsorientert.
  • Du preges av godt humør, liker å jobbe i team og er omgjengelig.
  • Du er uredd, fremoverlent og tar naturlig ansvar. Du liker å levere resultater og møte kundeforventninger

Vi tilbyr

  • Varierte dager og spennende utfordringer.
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte og erfarne medarbeidere. Kontorplass på Øra, men noe reisevirksomhet (dagsturer) må påregnes.
  • Gode betingelser med fastlønn og solid pensjon og forsikringsordning.
  • Stor grad av frihet til å legge opp arbeidshverdagen som du selv ønsker.

 

Høres dette interessant ut for deg? Vi ser frem til å motta din CV og ditt motivasjonsbrev (søknad) for stillingen.
Alle henvendelser vedr. stillingen gjøres til bemanningsrådgiver: Camilla Bakker på mob 92 63 60 02.
Søknader behandles fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Azets People er spesialister på utleie og rekruttering til stillinger innenfor økonomi og regnskap, lønn og HR, IT og web.

Visma Services, Visma Employee Management og Visma Personnel har endret navn til Azets, som et resultat av salget av BPO-divisjonen fra Visma.

Azets er et nytt selskap – men med en rik historie. Våre dedikerte medarbeidere vil fortsatt tilby den samme kompetansen og ekspertisen innenfor regnskap, lønn og HR, bemanning og rådgivning. Våre tjenester og løsninger forblir uendret. Azets er representert i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Romania.

Sektor
Privat
Sted
Titang. 7, 1630 Gamle Fredrikstad
Bransje
Transport og logistikk
Stillingsfunksjon
Transport og sjåfør,
Salg

Nøkkelord

Salg, Marked, Transport

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Camilla Bakker
Stillingstittel
Team manager - DNV sertifisert rekrutterer
Telefon
92 63 60 02
Følg firma
807 følger dette firmaet

Titang. 7, 1630 Gamle Fredrikstad

Annonseinformasjon

FINN-kode 89365166
Sist endret 23. feb. 2017 01:30

Rapporter annonse