Subaru Legacy
GL
Beskrivelse
Selger godbilen min som jeg har hatt siden 2009.
Kjøpte den for å ha den som vinterbil, men fant fort ut at det var den for fin til, så den har ikke vært vinterkjørt siden 09. Og mesteparten av tiden har den vært lagret inne.
Forrige eier var en karosserimann som hadde overtatt bilen etter bestefaren. Bilen ble tyskimportert i 2002.
Derfor har den også meget spesiell lakk som er fint utført 2 delt lakk med flakes.
Hadde planer om å bygge den om til turbo, men planene har endret seg. Følger derfor med: Turbo spoiler, US bakstøtfanger, Refleksplate og matchende baklys, turbo skjørter til bakfanger, Tåkelys fremme med ledningsnett, Orginale stoler
Motoren har fått oljeskift hver 5-8000km, den er ikke sprek men lager en rå lyd som gjør kjøring gøy.
Den har konstant 4 hjulstrekk og ABS.
Nettopp byttet injetion dyse, jeg hadde tilfeldigvis en ny liggende.
Også byttet: Tennplugger, gir/diff olje, luftfilter,Skiver fremme og bak + klosser, startmotor, Gr.N motorfester, bensinfilter og byttet til walboro bensinpumpe.
Alle rutene er sotet. 35% på siderutene og 20% på bakruta (% angir hvor mye lys som slippe igjennom)
Alt av karosserideler har perfekt passform, noe som er sjeldent på så gamle biler.
Defa alarm er montert med fjernkontroll som også styrer sentrallås, dette er FG godkjent montert.
Alle dørene og skjermer bak er lydisolerte som fjerner mye av veistøyen og forbedrer lyden til stereoanlegget.
Recaro stolene er strøkne og kommer fra en Ford Sierra cosworth, passer perfekt inn i interiøret.
Har fått tak i Multibox til bakasjerommet for ekstra oppbevaringsplass, dette er noe som nesten kun ble levert i USA.
SRP deksler på pedaler, samme produsent som de brukte i ellanor i Gone in 60seconds. Lagt opp strøm og signal til forsterker i bagasjerom. Bontath gassdemper på panseret.
Godkjent senket i vognkort med coilovers KW V1.
Desverre er det litt rust i ene hjulbuen og bakerst på kanalen på venstre side. soltak har ei sprikke, men ikke lekksje. Se bilder
Selges uten 18" felgene som er på bildene og uten KW V1 coiloversene
Bilen bør ses og prøves!
Bilen er nettopp Eu godkjent og er klar til bruk, men uten skilter.
Annonseselgere uønsket.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 538 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 25 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 16.01.2002
- Farge
- Grå
- Fargebeskrivelse
- 2 delt lakk med flakes
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Effekt
- 103 Hk
- Sylindervolum
- 1,8 l
- Vekt
- 1 285 kg
- Antall seter
- 5
- Karosseri
- Sedan
- Antall dører
- 4
- Antall eiere
- 3
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- NV49120
- Chassis nr. (VIN)
- JF1BC3BL0EH022894
Utstyr
- ABS-bremser
- Alarm
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Farget glass
- Firehjulstrekk
- Lettmet. felg sommer
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Radio/CD
- Sentrallås
- Servostyring
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
- Takluke
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.